آ
-
آیتی، محسن
تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
-
آریا، همایون
بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفهای اعضای هیئت علمی در دوران همهگیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
-
آسنجرانی، فرامرز
واکاوی عوامل تسهیلگر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانشآموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
-
آهنچیان، محمدرضا
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
ا
-
ابراهیم آبادی، فرهاد
الزامات اجرای موفق پایاننامه گروهی در دانشگاههای ایران [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 255-276]
-
احمدی، پروین
سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
ب
-
بختیار، مریم
ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
پ
-
پورشافعی، هادی
تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
-
پوشنه، کامبیز
تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفههای هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
ج
-
جاودانی، حمید
چارچوبی برای کلیدیترین شایستگیهای یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]
-
جعفری، اسماعیل
ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
-
جوکار، حامد
آسیبشناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشتههای علومانسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علومانسانی با اندیشکدهها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
ح
-
حاتمی، جواد
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
-
حمزه رباطی، مطهره
چارچوبی برای کلیدیترین شایستگیهای یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]
خ
-
خراسانی، اباصلت
ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
-
خشکاب، شهربانو
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای شایستگیهای عمومی اعضای هیئت علمی (رویکرد پدیدارشناسی) [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 197-222]
-
خلاقی، علی اصغر
عوامل مؤثر در اجرای برنامههای درسی آموزش فنی و حرفهای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
د
-
دلخوش کسمایی، ابوالقاسم
استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگیمحور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
ر
-
رستگار، احمد
مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]
-
رضازاده بهادران، حمید رضا
تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفههای هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
-
رودی، محمدتقی
واکاوی ریشههای مشاوره برنامه درسی در مدارس از دیدگاه معلمان [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 277-298]
ز
-
زین آبادی، حسن رضا
مسئولیتهای فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برونگرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
س
-
سیادت، سید علی
الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
-
سجادی، سید مهدی
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
ش
-
شیربگی، ناصر
تجربۀ همکاری بین مدرسهای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
-
شهابی، سیده سارا
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
-
شهرکی، علی
عوامل مؤثر در اجرای برنامههای درسی آموزش فنی و حرفهای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
ص
-
صابری، رضا
شناسایی مؤلفههای راهبردی نظام آموزشی در مکانگزینی مراکز آموزشی ناحیه یک شهر کرمان در افق 1410 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 181-196]
-
صالحی عمران، ابراهیم
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
-
صیف، محمد حسن
مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]
-
صفری، محمود
استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگیمحور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
-
صمدی، پروین
سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
ط
-
طاهرپور کلانتری، مسعود
تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
-
طلایی، ابراهیم
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
ع
-
عابدی، احمد
واکاوی عوامل تسهیلگر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانشآموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
-
عارفی، محبوبه
نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامههای آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
-
عبداللهی، بیژن
مسئولیتهای فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برونگرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
-
علیمردانی، اکرم
تعیین فعالیتهای آموزشی قابل برونسپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
ف
-
فتحی، رضا
مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]
-
فرزانه، محمد
مسئولیتهای فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برونگرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
-
فرهادفر، مژگان
استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگیمحور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
ق
-
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
-
قمرانی، امیر
واکاوی عوامل تسهیلگر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانشآموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
ک
-
کرمی، مرتضی
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
-
کریمی، محمد صادق
الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
گ
-
گلدسته، اکبر
بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفهای اعضای هیئت علمی در دوران همهگیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
ل
-
لیاقتدار، محمد جواد
عوامل مؤثر در اجرای برنامههای درسی آموزش فنی و حرفهای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
-
لشگری، معصومه
سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
م
-
متاجی نیم ور، علیه
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
-
محسنی، هدی سادات
سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
-
محمدی، شیرکوه
ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
-
میررحیمی، مهدیه السادات
سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
-
ملکی، حسن
تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفههای هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
-
منصوری، رویا
بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفهای اعضای هیئت علمی در دوران همهگیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
-
مهدیان، راحله
تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفههای هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
ن
-
نادری، سارا
تجربۀ همکاری بین مدرسهای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
-
نجاتی فر، سارا
واکاوی عوامل تسهیلگر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانشآموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
عوامل مؤثر در اجرای برنامههای درسی آموزش فنی و حرفهای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
-
نظرزاده زارع، محسن
ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
-
نورالهی، سعید
ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
مسئولیتهای فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برونگرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
ه
-
هویدا، رضا
الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد