نمایه نویسندگان

آ

  • آیتی، محسن تدوین سناریوهای توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس اصول آینده‌ پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
  • آریا، همایون بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفه‌ای اعضای هیئت علمی در دوران همه‌گیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
  • آسنجرانی، فرامرز واکاوی عوامل تسهیل‌گر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
  • آهنچیان، محمدرضا اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]

ا

  • ابراهیم آبادی، فرهاد الزامات اجرای موفق پایان‌نامه گروهی در دانشگاه‌های ایران [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 255-276]
  • احمدی، پروین سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]

ب

  • بختیار، مریم ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]

پ

  • پورشافعی، هادی تدوین سناریوهای توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس اصول آینده‌ پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
  • پوشنه، کامبیز تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفه‌های هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]

ج

  • جاودانی، حمید چارچوبی برای کلیدی‌ترین شایستگی‌های یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]
  • جعفری، اسماعیل ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
  • جوکار، حامد آسیب‌شناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشته‌های علوم‌انسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علوم‌انسانی با اندیشکده‌‌ها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]

ح

  • حاتمی، جواد طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
  • حمزه رباطی، مطهره چارچوبی برای کلیدی‌ترین شایستگی‌های یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]

خ

  • خراسانی، اباصلت ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
  • خشکاب، شهربانو شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شایستگی‌های عمومی اعضای هیئت علمی (رویکرد پدیدارشناسی) [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 197-222]
  • خلاقی، علی اصغر عوامل مؤثر در اجرای برنامه‌های درسی آموزش فنی و حرفه‌ای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]

د

  • دلخوش کسمایی، ابوالقاسم استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگی‌محور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]

ر

  • رستگار، احمد مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]
  • رضازاده بهادران، حمید رضا تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفه‌های هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
  • رودی، محمدتقی واکاوی ریشه‌های مشاوره برنامه درسی در مدارس از دیدگاه معلمان [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 277-298]

ز

  • زین آبادی، حسن رضا مسئولیت‌های فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برون‌گرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]

س

  • سیادت، سید علی الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
  • سجادی، سید مهدی طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]

ش

  • شیربگی، ناصر تجربۀ همکاری بین مدرسه‌ای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
  • شهابی، سیده سارا طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
  • شهرکی، علی عوامل مؤثر در اجرای برنامه‌های درسی آموزش فنی و حرفه‌ای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]

ص

  • صابری، رضا شناسایی مؤلفه‌های راهبردی نظام آموزشی در مکان‌گزینی مراکز آموزشی ناحیه یک شهر کرمان در افق 1410 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 181-196]
  • صالحی عمران، ابراهیم اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
  • صیف، محمد حسن مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]
  • صفری، محمود استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگی‌محور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
  • صمدی، پروین سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]

ط

  • طاهرپور کلانتری، مسعود تدوین سناریوهای توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس اصول آینده‌ پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
  • طلایی، ابراهیم طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]

ع

  • عابدی، احمد واکاوی عوامل تسهیل‌گر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
  • عارفی، محبوبه نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامه‌های آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
  • عبداللهی، بیژن مسئولیت‌های فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برون‌گرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
  • علیمردانی، اکرم تعیین فعالیت‌های آموزشی قابل برون‌سپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]

ف

  • فتحی، رضا مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]
  • فرزانه، محمد مسئولیت‌های فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برون‌گرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
  • فرهادفر، مژگان استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگی‌محور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]

ق

  • قریشی خوراسگانی، مریم سادات سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
  • قمرانی، امیر واکاوی عوامل تسهیل‌گر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]

ک

  • کرمی، مرتضی اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
  • کریمی، محمد صادق الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]

گ

  • گلدسته، اکبر بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفه‌ای اعضای هیئت علمی در دوران همه‌گیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]

ل

  • لیاقتدار، محمد جواد عوامل مؤثر در اجرای برنامه‌های درسی آموزش فنی و حرفه‌ای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
  • لشگری، معصومه سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]

م

  • متاجی نیم ور، علیه اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
  • محسنی، هدی سادات سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
  • محمدی، شیرکوه ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
  • میررحیمی، مهدیه السادات سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
  • ملکی، حسن تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفه‌های هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
  • منصوری، رویا بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفه‌ای اعضای هیئت علمی در دوران همه‌گیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
  • مهدیان، راحله تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفه‌های هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]

ن

  • نادری، سارا تجربۀ همکاری بین مدرسه‌ای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
  • نجاتی فر، سارا واکاوی عوامل تسهیل‌گر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
  • نصر اصفهانی، احمدرضا عوامل مؤثر در اجرای برنامه‌های درسی آموزش فنی و حرفه‌ای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
  • نظرزاده زارع، محسن ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
  • نورالهی، سعید ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم مسئولیت‌های فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برون‌گرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]

ه

  • هویدا، رضا الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]